Blir ju så sugen...

Har kollat lite på Damernas VM-final i innebandy. Och jag blir ju så sugen på att spela på hög nivå igen. Känslan på matcherna när det är kamp, svettigt, press, laddning inför match, lagandan.... Ja det där lilla extra. Men saknar ju inte alla långa resor och kravet, måsten..

Spelar nu i div 4. Det är skoj men emellanåt saknar jag det där seriösa då det inte finns ngt annat än innebandy då man är på match och träning. Men har jag ork till det? Vet inte. Men de tåls att tänka på. För suget efter det finns!

Ledig helg har jag, dock inte min sambo :(
Våra scheman är inte ett dugg synkade men det ska bli bättre.

I natt var jag ensam med lilla valpen Catla. Det gick kanon och hon är ju så underbar och mysig. Just nu ligger hon och sover. trycker sig mot min lår. Och det luktar så gott valp. myys.

Ikväll ska vi laga go mat jag och Anso och mysa lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0