Himla sliten

Avverkar den tredje natten utav fyra. Blir så fruktansvärt sliten utav dessa nätter. Idag sov jag till halv tre. Gick upp och åt lunch med min kärlek. Sen la jag mig i soffan, surfade för att sen somna igen. Lagat och ätit kvällsmat och sen åkt till jobbet igen. "Rolig dag".

Känner stress över julklapparna som inte är inhandlade. Känner stress över lägenheten som bara står och som jag behöver packa ur och städa ur. Trots att jag vet att jag har god tid på mig gällande lägenhet så känns det stressande. Vill bara få det gjort.

Längtar efter en lugn dag, ledig dag, massa mys, god mat och detta TILLSAMMANS MED MIN FRÄMLING!!!! Vi jobbar så olika. Trist.

På lördag är det match igen. Hoppas jag är någorlunda pigg efter de fyra nattpassen. Skönt med match på hemmaplan, alltså i Forshaga ;-)

Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Linda H

Elin om du vill ha hjälp med klapparna så finns jag här =) Jag förstår att du är sliten.. De e jobbigt, speciellt den tredje natten e grym!! dags att ta en spelkväll oxå!! =) Sköt om dig.. Kram

2009-12-18 @ 00:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0