Jippie!!!!!

I helgen så beställde jag en ny dator. Det ska bli sååå kul och få hem den. Jag är mycket för prylar en riktigt pryl-flata ;)
Så lyckan är total. Till datorn har jag beställt ett mobilt bredband. Passar bra i mitt nya hem :)
Datorn ska komma innan jul och jag hoppas den kommer innan helgen....

Idag har jag visat upp lägenheten. Det var ett par som var intresserade. Tackar dom jag till att ta över den så kanske jag blir av med den en månad tidigare. Det skulle ju vara kanon.
Har även packat en del idag. Och slängt en del. Känns riktigt bra.

I morgon drar Nattveckan igång. Fyra nätter ska avverkas innan det blir ledighet igen.

Har massa julklappar kvar att köpa. suck. Men men.... lär väl hinna köpa dem innan julafton, även i år :)

Ute seglar det ner snö. Riktigt fint är de ute och det knarrar så gött under skorna när man går. Lovely!
Och en dag närmare våren!!!! LOVELY!!!!

Nu ska strax lilla Catla ha mat och sen ska vi ut i snön och valpen ska kissa :)............................................................................................................... Nu blev jag avbruten i skrivandet för nu kissade valpen på golvet.... Men hon är söt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0