julen är slut

Ja nu är det över för denna gången. Det har varit en bra jul och det var varit mysigt och få dela den med min underbara flickvän.
Härligt har det även varit att det varit så vackert väder, massa snö oh kyla.
Jobbpassen har varit lugna och sköna och fin fina pengar blir det :)

Sen på annandagen kom Ida på besök till mig och Anso. Så hilma kul och träffa henne igen. och så kul att vis upp min familj och hem :)

TElia har fortfarande inte levererat min dator. sååååå himla besviken.

Nu ska jag ge mig och skriva och sno godiset från min kärlek..... *skratt*

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Fin blogg :)



Förra året gjorde jag en magic trix och klippet blev en succé på aftonbladet med över 23 000 tittare. Gå in på min blogg om du vill se klippet. Kommentera sedan vad du tycker om den och ifall du vill se fler magic trix :D

Här är en direkt länk till inlägget http://ferhat.blogg.se/2009/december/magiiiiiic.html

2009-12-28 @ 19:10:45
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0