Julen är snart här..

Ja nu är det inte långt kvar till julen är här. Ingen favorit dag direkt. I år jobbar jag natt. Innan jobbet blir jag med familjen. Ska bli skoj och umgås med bröderna :-)
 
Har fixat ngr julklappar. Dock inte alla. Men det brukar alltid lösa sig. Har lite ideér. Dock är inte min ekonomi rustad för massa julklappar, hade önskat jaghade massa mer pengar så jag kunde köpa riktigt fina julklappar.

Jag och Sambon (glad)  börjar få ordning på lägenheten nu. Riktigt roligt. Det blir så fint. Dock är min "gamla" lägenhet inte tömd ännu, massa med saker och en del möbler finns kvar. Men som det ser ut nu blir jag inte av med den förän slutet av februari så det finns ju massa med tid kvar och tömma den. 

Hemma är det full fart. Valpen Catla röjer för fullt. Hon är emellan åt ett monster med ett underbart sött monster som luktar gott och ger massa glädje :)

I kväll är de idolfinal. Det ska bli så skoj och titta på. Tyvärr jobbar kärleken :(((((( Miss u!

Helgen som var träffade jag min "syster" Erica. Så kul och träffa henne. Love U!

Bye!!


Kommentarer
Postat av: Anso, Loviz o Catla

I LOOOOOVE att vara sambo med dig:):):)<3<3<3

JAG ÄLSKAR DIG!!!

O Catla... tja... hennes söthet har ju räddat henne många gånger..:/

Puss!

2009-12-10 @ 10:32:39
URL: http://www.ansos.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0