Ridtur ute i vinterlandskap

Snön ligger kvar och det kommer mera. Jätte mysigt och så otroligt vackert.
Jag, kärleken tog med oss hundarna och åkte till stallet för att ta en ridtur med Teddie.
Jag fick rida och det var riktigt roligt. Och så skönt att vara ute i det vackra vädret.

Väntar och längtar efter min dator som bör komma snart :) Ska bli så skojigt!!
Min julklapp till mig själv. Wiiihhooo!

Förvirrade Elin har varit i farten igen... (kan inte säga vad jag köpt eller till vem ifall de/den läser detta)
Köpte julklappar från extra-film och fick hem dem häromdagen. Men jag trodde de gjort fel eftersom att de inte såg ut som jag föreställt mig. Anso var snäll och ringde till extrafilm i dag för att klaga och lösa problemet. (tack älskling) men kvinnan i luren berättade hur sakerna fungerade och vips blev de ju kanonjulklappar. HAHAHHA ska berätta en annan gång hur de blev när man visste hur de fungerade... typ efter julafton ;)

I natt ska jag jobba. Tugnt att komma iväg men sen när man är på plats rullar det på. Längtar otroligt mycket efter att komma hem och sova :)

Tänk nästa vecka är det julafton. Sjukt fort går det. Som alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0