Jag kvittrar på... :)

Ja jag känner mig betydligt gladare nu för tiden, inte bara för att jag snart blir matte utan också för att livet känns bättre och bättre :)
Idag har det varit en lång dag på jobbet men intressant och det var skönt att koppla bort avdelningsjobbet. Jag satt med min grupp och planerade rutiner.
Sen var det utbildning, en eftermiddag... Ja ni kan ju bara gissa hur fnittrig jag var?! :) De mesta var roligt, ventilation, ljusknappar, ritningar.... Ja sånt som egentligen inte är så fnitter-framkallande. Men det var eftermiddag och jag hade sällskap av goda vänner :) Kanske också ska tillägga att jag och Camilla åt en varsin pizza på lunchen och den satte sig som en riktig deg i magen och vi föll in i en så kallad "paltkoma" ;)
Efter jobbet gick jag och Elin en sväng på stan innan jag glömde bort tiden och fick springa till min sjukgymnast. Men dit kom jag och jag måste säga att jag får bättre och bättre koll på min kropp. Intressant hur små knep kan göra så mycket med ens kropp.
Nu ska jag äta lite mat och sen kolla Robinson. Jag är barnsligt förtjust i alla dessa realityserier. Robinson, Bonde söker fru, halv åtta hos mig och  inte att förglömma IDOL :)
Ser fram emot att få hämta hem en liten goding. Detta är Hector som liten valp.
Lilla hector sover gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0