Life goes on

Ja nu tror jag att jag sörjt färdigt. Var otroligt ledsen igår över att de inte föddes ngn tikbebis till mig.
Men idag känner jag mig starkare och blickar framåt. En vacker dag så ska jag ha henne, min älskade vovve.
Igår gick jag en lång promenad alldeles ensam och det var otroligt skönt, trots att min kropp var otroligt matt efter nattveckan och det sorgliga beskedet. Sedan följde jag med Madde och Stefan till Färjestad där vi mötte upp Annika och hennes vovve. Maddes hundar lekte med Annikas vovve. Det var kul att se vovvarna men de är såklart lätt att sakna och längta efter min egna vovve.
På kvällen drack jag, Madde och Stefan öl och tittade på Idol. En himla trevlig kväll. Hur ska de gå när de flyttat till Sälen?! De kommer bli tomt!!!!!!
När jag kom hem somnade jag som en klubbad säl och de var så skönt att få en nattsömn för en gång skull, tre veckors sen.
Det märks på Ella att det börjar bli kallt ute nu, hon är mindre utomhus och söker sig allt oftare efter att få lägga sig under mitt täcke. Just nu ligger jag själv på mitt täcke men Ella kröp vänligt men bestämt under mitt täcke och ligger intill mig och sover. Hon är så go och får mitt hjärta att banka hårt ♥
Maddes vovvar. Från vänster: Nellie bredvid henne Zimba (Zimba är en 4 månaders valp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0