Mycket idag...

Steg upp vid åtta och tog tag i dagen. Pratade med Mäklaren Marie, har bokat in mig på två lägenhetsvisningar. Ringde sedan banken och fick ett lånelöfte. Banken räknade med en skyhög ränta och kräver kontant insats på 15% och är verkligen benhårda med detta! Och jag har inte de där 15 % :(
Hur fan får man ihop massa pengar på kort tid? Vinna på lotto eller triss kanske. Men med min tur lär de ju INTE bli vinst.
Ella är tjock och idag ringde jag veterinären för att få lite råd. Bantningsfoder var hennes förslag och absolut ingen blötmat. Ella älskar sin blötmat och skriker då hon vet att hon snart ska få den. Får så dåligt samvete men hon kan inte vara tjock heller, de skadar henne mer än att skrika efter mat.
Åkte även in till jobbet ngr timmar, jobbade administrativt och la mitt önskeschema. Kommer ligga minus i  timmar när detta schema är lagt men jag måste ju vara ledig med min lilla tollarbebis.
Hem igen, sydde klart den andra hundbädden och tog en promenad med Hector. Sen hem igen och lagade mat.
Ikväll har jag sett Biggest loser finalen och fick massa inspiration. Kan dessa människor banta ner sig så ska väl jag också klara av det. Såg i min spegelbild under helgen att det är dags att ta tag i träningen. Jag bara måste!!
Har fått ännu flera bilder från Ingrid idag, på min fina pojk ;) han är såå vacker.
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: soffan

Inte tog jag det lugnt på träningen, men här sitter jag, pigg o kry fast klockan är mycket så det gjorde nog inget att ja körde på. ;)



men klatr jag kan smitta dig! haka på till sats igen så kör vi!! jag har sånt där träna-gratis-i-en-vecka-kort om du vill ha? :) come on eileen! ;)



guuuud, sicken sötishund du ska skaffa dig! helt underbar!



massa kram på dig!

2010-11-23 @ 00:49:16
URL: http://sof1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0