äventyr...?

Har jag blivit modig kanske eller har jag rent av alldeles för tråkigt?
Jag känner längtan efter att åka iväg, åka på äventyr, se ngt annat, komma tillbaka efter att varit på mer osäker mark.
Men så modig är jag inte så jag skulle kunna åka alldeles själv till ngt land jag aldrig varit, uschamejjen de skulle jag inte klara av.

Just nu lockar en resa till Stockholm väldigt mkt, tillsammans med dig min vän, Carro. Även jobb i Oslo skulle vara spännande. Sen skulle de vara hur gött som helst och åka på en charter till lite värmen, bli lite bränd och fräknig.

Avslutade min praktik i dag, känns vemodigt skulle vilja stannat kvar ngr veckor till, minst. Men nej då, nu ska man till K-hamn och nu praktik.

har haft en tråkig vecka, alldeles för lite har hänt. Men i fredags var Carro hos mig det var himla skoj.

Nu ska jag fortsätta kolla på tråkiga Wallander.

Föresten.... tycker inte om när folk äger saker som de inte lever upp till. Är väldigt besviken. Men inget ska knäcka mig, så de så!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0