En hel vecka hemma i soffan

Ja då har man legat hemma i soffan hel vecka, känns rätt trist men är man sjuk så är man. Magsjukan började på måndag kväll vid 11 tiden och gav sig på em på tisdagen. Snacka om många toalettbesök!!
Sen efter alla besök så har jag haft värk i kroppen och varit totalt orkeslös. Nu ikväll, torsdag, har jag börjat piggna till och börjar bli rastlös av att bara ligga hemma.
Jag är sällan sjuk så jag har verkligen känt mig ynklig. När man råkar ut för magsjuka då vet man att man lever.
Men inte nog med att man varit magsjuk nu har jag fått ont i halsen också, hoppas inte de leder till en rejäl förkylning också, de skulle vara trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0