hur blev de så här?

Klockan är endast 7.55, vaknade 7.00 trots att jag var ute och drack öl igår kväll. Men jag la mig och sov 23 så de kanske är orsaken till att jag vaknar tidigt.
Jag och Carro var sugna på en öl, observera antalet, men ölen var billig, den var god, lättdrucken och det var ju faktiskt fredag. Så de blev väl en 3-4 öl för oss båda.
Jag och Carro har alltid roligt tillsammans men att när vi umgås blir de så lätt lite fulla *s*

Nu ska jag käka frukost, nyvärmda baguetter, juice och ett ägg. Ska bli gott, men drömde inatt att jag gått upp 4 kg, de blir hårdträning till veckan. Vill absolut INTE gå upp i vikt, de skulle inte göra min själ gott.

Snart är de sommar och jag ska på äventyr, tror att jag kommer sakna Karlstad med alla mina vänner och min lägenhet. Tur att jag kommer tillbaka.

Idag är de ju påskafton, vi ska hälsa på farmor. Sen hoppas jag att jag hinner äta påskmiddag innan jag ska på fest.

Be carefull...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0