Jag är ett lik....!

Igår var de fest, igen, utnyttjar mitt liv som ung singel *skratt*
Massa öl blev de, massa skoj och en massa saker som man inte ens vet har gjorts. Man tänker inte heller speciellt  långt när man är lite fyller, varför kommer jag på att de ska bli efterfest hos mig när klockan är 03.30 eller nått i den stilen? Och varför är de då bara jag som tar en sängfösare ??? *skratt*
Men skoj hade jag.
Brainpain!!!!!!!! förtjänar jag de? Svar: Självklart!
En pizza skulle sitta mer än fint i magen, cola ännu bättre men om jag ska ha de så krävs de att pizzerian har påsköppet och att min kropp bär mig till och från.... hm.. hur ska de gå till?????????

Carro och jag har bestämt att vi ska vara nyktra nu ett tag framöver, jag tror faktiskt att vi kommer lyckas mkt för att vi inte hinner eller har råd att festa.

Hjärnan orkar inte jobba mer nu, detta inlägg tog mer tid än vanligt att skrivas, hissen har inte gått ända upp idag.

Alkohol får hjärtat att banka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0