Okej, men nu då?

Hej alla de små stackarna som läser detta...
Nu har jag fixat mig en "Blogg" som de så fint kallas. Vet då inte riktigt varför jag skaffat mig en Blogg men de kanske jag lär mig så småningom.
I dag är de långfredag och dagen känns rätt lång eftersom att jag gick upp rätt tidigt och städade, blev tvungen till de eftersom att jag fick besök av Ida och Madde. Vi åt sen frukost ihop och pratade, de var mkt trevligt.
Nu ska jag umgås med Carro, en ny vän som ger mig glädje.

Försöker tänka så lite som möjligt på "you know who".... men lyckas inte så bra men de går, som allt annat.

Kom på idag på morgon att jag är expert på att tänka på allt som är jobbigt här i livet, de som jag är missnöjd med, de som fattas, de jag inte gjort, de jag borde göra, de jag saknar... bla bla...
Varför inte tänka på de som är bra? Det finns massa saker som är hur bra som helst.

Ska surfa vidare...

Make your day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0