Throut-burn

Fy fasiken vad det är jobbigt att ha halsbränna, de gör en verkligen irriterad, precis som reklamen.
Har prövat med novalucol, det hjälpte bara för stunden sen kom skiten tillbaka.
Köpte Proviva, som luktade god jordgubb men smakade ngt mindre, tror inte den hjälpte och så känns de som om jag får i mig onödiga kalorier.
Köpte också in naturell yoghurt, de brukar hjälpa, för stunden försvinner de men kommer tillbaka innan jag hunnit börja njuta av att halsen inte bränner.

Nu har jag börjat min dag med ett stort glas yoghurt, ett ägg och tyvärr så måste jag dricka kaffe. Kaffe är bland de godaste som finns att dricka och dessutom får jag skallebank om jag inte dricker de på förmiddagen.
Halsbränna är inte kul men de är ännu sämre med både halsbränna och huvudvärk!

Äntligen fredag idag, ska göra tenta sen på kvällen ska jag umgås med Carro. Ska bli lika trevligt som vanligt.

Har verkligen haft en tråkig vecka, alldeles för lite att göra och alldeles ensam typ hela tiden. Måste umgås med människor för att inte tycka att livet är trist och börja grubbla. (hatar att grubbla)

Nu ska de städas och sedan lagas mat så jag orkar tenta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0