Hårt vatten?

Har hört talas om att i Värmland är vattnet mjukt men att det är hårdare i Uppsala. Jag undrar hur de är här i Linköping för mitt hår är bara äckligt, det är tungt och äckligt, trots att jag har tvättat det.

Jag saknar sommarvärmen och sommarsolen, här i Linköping är de mkt moln, ibland regn och de händer att de blåser. När de är såna väderförhållanden så lockar de inte att släng av sig kläderna till bikini och lägga sig på en gräsfläck. Jag behöver bli brun igen så jag känner mig lite fin på bröllopet. Får hålla tummarna att det blir finare nästa vecka. Måste pressa. Sola sola sola, bränn bränn bränn!

I förrgår kväll blev jag så arg, ledsen och besviken så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. På natten drömde jag att jag bråkade med hela världen och vaknade med huvudvärk och en minst sagt spänd käke. 
Nu vet jag inte vad jag ska tro eller tycka, men det gör mig förvirrad och jag inser mer och mer hur illa jag tycker om att inte veta sanningen!
 
Idag har jag varit ute och sprungit, så skönt att komma ut och rensa skallen och röra på kroppen.
Jag har åkt till Linköping för att få lugn och ro, få en möjlighet att ta hand om mig själv och stärka mig själv. Snälla Låt mig få göra de och respektera de!!

Ikväll ska jag jobba, gå bredvid en nästsista gång innan jag får gå helt själv. Usch det känns nervöst. Men tror nog att jag ska fixa det men är rädd att jag ska misslyckas och inte göra ngt bra jobb.

Vil lyfta fram min Älskade vän Carro som är så fruktansvärt underbar, Älskar henne till Pluto och tillbaka. Vill aldrig ngnsin mista henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0