Helg igen, näst sista här i Linköping

Har tidigare försökt skriva in två inlägg på min blogg, men båda gångerna har de krånglat och försvunnit.
Så nu förösker jag.. igen.

I går kväll var jag VERKLIGEN en tråkmåns!!! Jag åkte hem efter en dag på jobbat och en lite tur på stan (då jag fann mig en väska!!!) och lagade mat och surfade lite. Efter stund framför datorn kände jag mig väldigt trött i kroppen så jag la mig för att vila en stund i soffan, somnade och vaknade en gång då min FavvoCarro ringde, lät helt borta tror jag när hon ringde och väckte mig. sen somnade jag om !!!!!!! och vaknade halv tio!
Kom då fram till att det var dags att (eller fick en anledning till att lägga mig i sängen för att sova, som om jag inte sovit tillräckligt)  sova igen. Det är ju humant att lägga sig vid den tiden om man jobbat hårt en hel dag. Men PuckoJag hade ju redan sovit en halv nattsömn i soffan. Så jag log vaken lääääänge!
har sovit ngr få timmar men nu är jag trött igen HAHA!

Idag kommer mamma, pappa och min bror Peter. Vi ska gå på Kolmården, lääängtar. Men regnet öser ner så de blir nog blött. Men jag ska få se en massa djur och de blir kul.

Nästa vecka åker jag till Stockholm, det är dags för den årliga Pridefestivalen och de ska bli sååå skoj! ska få umgås med vänner som betyder  en jäkla massa. (hoppas dock på bättre väder)
Har fått erbjudande att delta i ett regnbågsgäng i paraden, som ska måla sig i regnbågensfärger med kroppsfärg... endast trosor och färg är de som gäller... Nja de vill inte PrydElin göra. Kan som mest tänka mig ett halsband eller typ en mössa i regnbågsfärg PLUS KLÄDER!

Efter pridehelgen återstår de en jobb helg sen en hel vecka med jobb sen åker jag hem till Karlstad.

Nu ska jag städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0