Sniglar i viadukter och regn, regn, regn och åter regn.

Ja då har man varit här i Linköping i tre veckor.
Har hunnit längta hem lite men mest så tycker jag det är rätt gött, men om solen ville titta fram lite mer så skulle de mesta vara fulländat.

Idag efter mitt arbetspass gick jag en sväng i Gamla Linköping sen gick jag en sväng i skogen, satte mig på en bänk, lyssnade på fåglar och vinden. Det var såå skönt, men vad mysigt det skulle varit å dela de ögonblicken med ngn man verkligen tyckte om!
Innan jag gick hem hittade jag lite smultron, oj vad gott det är då!

I går var jag ute och gick, när de var uppehåll vill säga för regnar typ hela tiden!
Alla trottoarer och vägar är fulla av mördarsniglar och vanliga sniglar (dom med hus :)) Man får gå slalom och cykla slalom för att inte köra över dem, fast jag måste ju erkänna att jag ibland kör över ngr mördarsniglar med flit ;)
Då i går så uptäckte jag att det var väldigt många mördarsniglar i viadukterna, vid vattenpölarna. Upptäckte efter en stund att de var sniglar även på väggen inne i viadukten, fasade för att de möjligtvis kunde klättra ännu högre. Och till min fasa så upptäckte jag att de även fanns i taket!!!! Fatta äckligt å få en stor svart snigel i huvudet!!! Skulle dö!
Jag gick raskt därifrån.

Har ångest varje dag men ger inte upp, en dag ska jag också vara ångest befriad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0