En rolig dröm!

I natt drömde jag att jag först blev jagad av två älgar, sen när de hann efter mig så blev vi bästa vänner. Vaknade och skrattade lite sedan somnade jag om.
De känndes roligt för jag brukar annars drömma att jag är osams med folk, blir jagad av ngn mördare och att jag springer men kommer ingen vart eller gömmer mig men blir hittad.
Tyckte denna dröm var ett gott tecken.
När jag berättade om den p åjobbet så skrattade en arbetskamrat, hon tyckte det var kul att just jag berättade om en älgdröm, pga av min dialekt. Haha!

Kommit på en himla bra sak med denna lägenhet, man kan ligga i sängen å kolla tv. Bara jag har på mig mina glasögon så kan jag se klart.

Idag är de lördag, jag har jobbat och ikväll blir de lugna gatan och en massa käk. I morgon ska jag träffa Louise.

Saknar vänner, speciellt min Carro!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0