Första Arbetsdagen

Jag längtar efter mina gamla tanter och gubbar på Stagnellska, de vet jag ju hur jag ska ta hand om och sköta. Kan varenda jäkla rutin som gäller på mitt gamla jobb.
På mitt nya jobb är ALLT nytt!
Det är arbetsuppgifter som jag inte bemästrar, hittar inte alla saker, nya människor, andra rutiner än vad jag är van vid... ja allt är nytt.
Men som sagt det är spännande och jag känner mig fortfarande laddad inför min uppgift, men tänk om man ändå var hemma i  Karlstad med sina vänner och Pensionärer ;)

Men hade jag inte åkt hit så hade jag säkerligen ångrat mig och varit missnöjd (mer missnöjd) över mig själv än vad jag är idag.

Har kommit fram till ett nytt mål:
Att jag inte ska känna lika stort behov till min mobil, tror de kan vara lite lugnande för min själ... Skriver jag nu när jag har ena öronsnäckan i örat och sitter framför datorn, inloggad på både msn och Qx. HA HA!

Nu ska jag snart hoppa i säng, ska cykla till jobbet vid kvart över sex.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0