Första lediga dagen

Idag tog jag mig en lång sovmorgon. Vaknade till vid 9.40 och önskade då att klockan var 8 så jag fick en anledning till att få sova vidare. Efter att konstaterat fakta beslöt jag mig för att sova mer ändå... det är ju så skönt ;)
Steg inte upp fören strax innan elva och tog en skön och varm dusch.

I går ringde min Kusin Carin till mig. Hon fråga om jag hade lust att ses i Gamla Linköping på hennes pappas Cafe. Blev väldigt glad, det kändes så kul å få träffa henne och min Farbror (fd, ingifta) och umgås med ngn och inte bara arbetskamrater.

Vi kramades varmt och hjärtligt och höll om varandra när vi gick mot cafet, mina kusiner på pappas sida är så hjärtliga och varma, Älskar dem!
Min farbor som inte träffat mig på as länge, hälsade artigt "Hej, Ragnar" Jag hälsade lika artigt och vi tog i hand. Efter att Carin sagt till sin far sekunden efter att jag var hennes kusin så fick jag en VARM kram och så sa han "ja nu ser jag". Blev presenterad för Ragnars, min farbrors, kvinna och hon tyckte jag var väldigt lik min kära Faster som inte finns med oss idag. Vi blev bjudna på kaffe och kaka och det var så gott. Och det var såå kul att träffa mina kära släktingar.

Efter åt, gick jag och Carin på en lång promenad i skogen vid gamla Linköping och kom ut vid en gata som jag kände till *stolt*
Sen åt vi italiensglass och tölade i timmar innan jag tog en kall cykeltur hem till Ryd.

Nu ska jag strax träffa min Vän Erica, ska bli fantastiskt skojigt!
Ska försöka hitta till Torget alldeles själv, det blir spännande *ler* Men de är ju tur att man har mobilen så jag kan ringa Erica ifall jag cyklar vilse.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0