Livrädd

Idag kollade jag på inspelad greys anatomy från i onsdags. När George fick veta att hans far skulle dö så började jag snyfta och när hans pappa dog grät jag ljudligt.
Jag satte mig in i hans situation och blev så himla rädd, tänk den dagen när min egna pappas dag kommer. Inte för att den skulle vara aktuell nu men eftersom att han varit sjuk så är de mest aktuellt och jag blir livrädd att han ska lämna mig, oss.
Den tanken är fruktansvärt skrämmande och jag är så rädd att de ska ske, vet inte om jag orkar leva utan honom. Älskar min pappa.
Älskar såklart Min mamma och mina bröder också men pappa har varit sjuk så då är de han man tänker på när såna här tankar dyker upp.
Var tvungen att berätta det för honom så han fick möjlighet att lugna min oro och han lyckades, känner mig lite mindre orolig nu.

Varför ska jag lägga massa energin på ngt som inte hänt?!

FY fasiken vad jag är RÄDD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0