Valpar...

Gud ngt som verkligen kan få mig att bli alldeles varm och len i kroppen och så där obeskrivligt lycklig och lite tårögd, är valpar!!
Nu när jag gick hem mötte jag en amstaff valp som tittade på mig, viftade på svansen, drog öronen bakåt och skulle han ha fått skulle valpen säkert hoppat på mig och velat hälsa på mig.
Jag blev nog lika glad som valpen, den var såå himmelskt söt!!
Ångrade mig att jag inte frågade om jag fick hälsa, fick sån längtan efter att lukta och känna på den varma valpkroppen.

Har en kompis som har en liten valp hemma hos sig som inte är många veckor, första gången jag såg honom så blev jag alldeles, ja jag vet inte vad, len i kroppen. Omvärlden omkring mig försvann och de enda jag kunde tänka på var att valpen var så liten och så fantastiskt söt!

Jag måste då ha en hund snart i mitt liv, en valp!
Hoppas de blir en valpis hem till mamma och pappa om ngr år, då ska jag vara där jämt och gosa.

Såg kort på Mascot när han var valp, visst jag är färgad men de är den sötaste valpen jag någonsin sett, varför kan han inte vara så liten och söt nu?? :)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Mmm vad små valpar luktar gott!!!

2007-05-01 @ 16:43:31
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0