Lussekatten

Har i smyg och i min omedveten varit engagerad i Värmlands lussekatt. Där årets mysigaste katt röstas fram. Inte för att jag vet vad de vinner, äran kanske? (tävlingen genomförs via tidningen VF, värmlands folkblad)
Hade tänkt anmäla min Ella... men kom inte på ngt alldeles speciellt som hon gjort som kan smält de som är intresserade av att rösta så att de röstat på min kisse. För det är ju så här att det är inte viktigast att delta utan det är att vinna ;-)

Jag röstade iaf på katten Zinto som är blind men njuter av livet. Det tyckte jag var fint.

Idag fick jag ett julkort från min "syster" Erica. Blev så glad. Tack min allra käraste syster! SAKNAR DIG MED!!!!
Vi måste ses!
Erica är en av de roligste och ballaste människan jag känner. Vi har haft så roligt, faktiskt så länge som i 24 år (snart i 25 år) ;) Vi träffades samma dag som vi föddes då våra mammor tryckte ut oss och på samma dag firade sina födelsedagar.

Har ännu inte kommit iväg till badhuset... men nu så ska jag lyfta röva från soffan.

See you

Min lussekatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0