Marathon

Klev upp vid halv tre, har sovit som en prinsessa. Nu är nattveckan avklarad och de känns riktigt skönt.
Har sen jag vaknat suttit i soffan och kollat på Bonde söker fru marathon på tv4+. Kalaskul och jag blir som klistrad framför tvn. Speciellt kul tycker jag det är att följa Peter och hans beundrare. Tycker det är starkt att han som gay är med i tv. Mer sånt.

Ikväll ska jag hem till päronen. De bjuder på mat. Sen tror jag de längtar lite efter Ella. Lite tomt och lugnt hemma nu när Mascot dött.

Jag och M funderar på att dra i väg till varmare klimat, hur underbart skulle inte de vara!?!? Mycket!!!

Har ngr julklappar som måste inhandlas och tvätt som måste tvättas innan jag ska åka till Älvdalen.

Nu äre dags att packa ner Ella i buren ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0