My life

Livet är fullt av upplevelser och känslor.

Jag är glad och blir varm i kroppen av att jag och C börjar hitta tillbaka till varann. Ser fram emot att träffa henne. Det är en styrka att kunna förlåta. Och vi är starka :-)

Jag slutade och snusa för ett par månader sen. Men i samband med min down-period så började jag igen. Och de gick fort och hamna i träsket igen. Men jag trivs i träsket och va fan jag kan ta tag i det en annan gång :-)

På jobbet går det bara bättre och bättre. Så himla skönt. Ibland blir jag lite stolt över mig själv, tänk vad man lärt sig.

Ella jamar och förgyller min vardag.

Mascot är oerhört saknad.... känns som om jag väntar på att han snart ska komma hem igen....  men istället verkar det som om de kommer finnas en liten tollarvalp i mina föräldrars hem i vår *lycka*

Känner mig fortfarande STOR SOM ETT HUS!! Nu idag ska jag till badhuset och plaska. sen skulle de vara gött å spinna också. men vi får se.

Om en vecka och ngr dar åker jag upp till min marina!! mys dä!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0