Nattjobb

Har jobbat i natt. De gick fin fint men kom ifrån jobbet en halvtimme senare. När jag skulle åka buss så verkade som om de försvann en buss spårlöst så de sluta med att jag fick pulsa i den fina snön som kommit innan jag kom hem.
Tog mig en smörgås och hoppade i säng.
Kände mig inte ett dugg trött.... men lyckades somna.

Men vid c:a halv ett vakna jag och kunde inte somna om..... hade hoppats på att iaf få sova till 14 eller 15. Men icke.

Nu har jag ätit lunch och surfat lite. Och nu till min stora lycka börjar jag känna mig ordentligt trött igen :-)
Skulle vara skönt å sova lite till.

To be continue.......................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0