Stolt som en tupp!!

Igår var jag sååå arg och sur över att jag inte fick igång mitt internet. Tyvärr gick de ut över M som inte hade med det att göra.
Men idag efter en natt sömn gav jag mig på det igen och efter mkt om och men och ett humör i balans så lyckades jag lösa problemet ALL BY MY SELF!!!!!! Jag är sååå stolt. Gick in och gjorde en ändring på mitt virusprogram och så vips så kom jag ut på internet. Jag är sååååå glad och stolt över detta!

Igår lekte jag med min kamera och tog kort på min lilla håriga sambo. Hon är såå underbar och jag är så glad att jag har henne. Trots att hon ibland gör mig riktigt förbannad. Men hon livar upp här i ettan.

I natt ska jag jobba. Ska bli skoj och jag längtar till i morgon bitti då jag får sova, när alla andra går upp för att jobba *fniss* 

Igår när jag inte fick igång internet tog jag tag i att städa. Jag skurade toaletten.... väggar, golv, duschdörrar... ja allt. Så nu luktar det gott och känns riktigt fräscht. ska ge mig på resten av lägenheten idag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0