Vänskap

Igår träffade jag Catrin. Min vän som jag inte träffat på så himla länge.
Det var så roligt och ses igen. Och vi hade så mkt att prata om och vi skrattade ihop och det var sååå underbart!
Jag blev alldeles varm i kroppen och så glad över att få träffa henne igen!
Hoppas vi snart kan ses igen.

Sitter hemma och är hungrig som en gnu. Men oooorka ta tag i det :-)
Har tvättat hela morgon och snart är jag klar, sen ska jag väl packa och fixa. På torsdag natt åke rjag till Marina :-)

De vandrar en människa på denna jord som har sårat mig djupt, som jag vet har ljugit för mig och de känns riktigt pissigt. Magkänslan stämde fan att jag inte trodde på mig själv och stod på mig. Fan ta dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0