Obama och helsenor

Ja, Obama drog hem vinsten i natt. Från mig som är nästan helt ointresserad och rätt trött på detta tjat så känner jag mig faktiskt rätt nöjd. Obama har ett trevligare yttre än sin motståndare.
Får väl erkänna att detta val är relativt viktigt eftersom att världens mäktigaste man skulle framröstas. Men nu är de gjort, punkt.

Tillbaka till mitt lilla liv och mina problem och livshändelser ;)
Helsenor som plågat mig med sms i över ett år verkar ha slutat trakassera mig?! Skrev ett mejl härom dagen och bad om att inte vara medlem längre. Kom på när jag skickat de att jag inte skrev vem jag var, mejl adress och inte heller telefonnummer. Men de verkar som om de fungerande ändå. Jag har inte fått ngr mejl eller sms från helsenor. VILKEN BEFRIELSE!
Om inte ngn av mina vänner som jag tidigare skickat över dessa sms till hört ngt från helsenor?!

I natt drömde jag att jag blivit sjukt fet. Att fettet hängde över troskanten och att det kändes som om jag hade en stor deg på magen. Fick panik och började göra situps.
I går natt drömde jag om en stor och platt fluga. Som mina föräldrar stod precis vid, men inte såg. Konstigt nog så tyckte jag detta var oerhört roligt, och vaknade av att jag skrattade.

Nu snart ska jag möta upp M på Cafét. Vi ska luncha.

Solen skiner och lata och slöa jag borde ta en skön promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0