Presidentvalet i USA

Har sen lång tid tillbaka tröttnat på detta val som än så länge inte är avgjort!
Svensk media förljer detta slaviskt, det första man ser på t.ex. aftonbladet.se är rubriker om detta jäkla val.

Visst amerikanarna har en stark röst i våran värld, men va fan måste vi bry oss så himla mkt om vem som kommer bli president? Vi kan ju inte påverka de alls här i öst.
Här om dagen berättades de om att Obama köpt upp 30 min på bästa tv tid. För att göra reklam om sig själv. Asså herregud!

Jag lägger mer energi på att jag köpt en kanon fin sele och koppel till min katt, Ella. Att dansbandet Larz Kristerz från Älvdalen äger dansbandskampen och att de är med för tredje gången nu på lördag.
Och att jag om ngr dagar ska åka och träffa Carro, min allra bästa vän som jag inte träffat på huuuur lääänge sen som heeelst!
Såna saker sätter jag värde på och lägger energi på ;-)

Och nu till ngt extremt viktigt: MARINA, JAG ÄLSKAR DIG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0