Tillbaka i ettan

Igår kom jag hem från besöket hos Carro. Fyra timmar i buss är slitsamt och jag har ont i nacken :(
Men helgen har varit bra. På fredagen var vi hos Carros syster Jeanette och massa barn. Vi åt väldigt god mat, sjöng singstar och kollade idol. En toppen fredag.

På lördag gick jag och Carro i Södertälje centrum. Vi gick i affärer och fikade. När vi gick ur tre affärer satte larmet igång som om vi hade snott ngt. Hur pinsamt som helst, men skönt att vi var två stycken. De visade sig att Carros jeans som hon hade i sin väska, hade en liten klister lapp kvar som hade åter larmat sig (de kan tydligen göra det). Den var väl gömd men en  vänlig tjej på Åhlens hittade lappen och tog bort den.
Lördagen avslutades med en tre rätters middag på en Grekisk resturang och dansbandskampen. Och Larz Krsiterz gick vidare igen !!!! Jätte kul. Jag var den enda i mitt sällskap som ställde mig upp och skrek! :-)

Det var så skönt att sitta och prata med Carro, som vi alltid gjorde förr. Busade och skrattade.

Idag eller rättare sagt i natt ska jag jobba. Ska bli spännande och jobba natt. Ser mest fram emot i morgon bitti när jag får lägga mig och sova :-)

Jag och Carro

Jo men vi är väl helt normala.



Sen måste jag ju visa hur stor mammas blomma var innan hon upptäckte att de var svarta löss på den. Så hon blev tvungen att klippa ner den.

Mamma och den stora blomman och mascot i bakgrunden. Han är fullt upptagen att föröska leka med Ella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0