Lördag...

Hälsade på Malin, Torun och deras Isma igår.
Vilken underbar liten varelse som kommer bli STOR.
Och sen smög de ju fram att uppfödaren hade flera valpar kvar ;) .... då får man väl hålla för öronen för jag skulle mer än gärna vilja ha en hund... men har inte råd eller tid.

Lördagen, dvs idag, började bra, då jag hittade en 500 kr som jag glömt att jag fått då jag tog examen. Tänk om man kunde hitta sånt lite oftare :)
Jag och marina gick ut på stan och strosade. Jag hittade ett par riktigt sköna brallor som jag ville ha. Men eftersom att 500 lappen inte räcker får jag vänta till måndag då jag får lön... men den som väntar på ngt gott.
Vi gick i stället på bio. Vi såg rallybrudar. Riktigt rolig och bra. och dessutom älskar jag filmer med lite tuffa brudar i ;)

Just nu står min fina Marina i mitt kök och lagar en paj. Såå mysigt att ha henne här!

Ikväll ska vi kolla på hennes vän stefan nykvist som är med i Dansbandskampen med sitt band. Ska blit riktigt roligt å se.

Ps. Kläderna som råkade bli tvättade i 60 grader är hela och inte för små. Bara lite extra rena kanske ;) ds.

Fina Isma

Torun får en valp-puss

Ella och Marina surfar :)

Sötaste katten i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0