Ta sig i kragen

Åh vad jag är uttråkad om dagarna. Tycker inte det händer ngt. Eller så händer det grejer men att jag missar det hela tiden. En sak som spelar stor roll är att mina allra närmaste bor alldeles för långt ifrån mig och en del av dem har jag knappt ngn kontakt med. Tråkigt.
På tisdag åker jag till M. Ska bli såå underbart och då händer det ngt. Då får jag umgås med den som jag älskar. Att ha ett avstånd på 26 mil är inge vidare när man har en relation då man saknar varann dagarna igenom.

Igår var jag ute och gick två gånger. Hösten är allt fin nu när löven fortfarande hänger kvar på grenarna samtidigt som solen lyser upp dess färg.
Dessutom är luften frisk och det luktar gott ute.
en vacker allé

I morse när jag vaknade låg de disksvamp rester i min säng och dessutom är diskproppen spårlöst försvunnen. Detta är vardag för mig eftersom att jag har mitt svarta monster :)
Även i fall hon gör mig toket galen ibland så gör hon mig ofta världigt varm i själen. Hon betyder väldigt mkt. Hur ska jag klara mig utan henne i en hel vecka?!?!?!?!

En törstig katt gör allt för att få doppa sin rosa tunga i lite vatten.

Måste få skälla lite också! JÄKLA A-KASSA!!! jag skickar in vidimerade pappar på att jag studerat, jag skickar in arbetsgivar intyg från 2003 till 2008. Men ändå vill de att jag ska skriva ner hur mkt jag läst hur många poäng och dessutom arbetsgivar intyg. HUR FAN TÄNKER DOM?!?
Var så fruktansvärt arg igår så  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0