Jag och Ella fick fint besök...

Igår kom Catrin hit med sin vita misse Lillan. Lillan var cool och strosade omkring i lägenheten och kände sig som hemma. Ella däremot satte sig i ett hörn och morrade. Och kom Lillan i närheten fräste min donna och såg ut som en farlig puma.
Jag och Catrin fräste inget emot varann eller morrade ;)
Vi satt på min balkong i solen och drack kaffe. Sen köpte vi mat och kollade på ngt skräp på tvn.
Alltid lika roligt att träffa Catrin. Hoppas vi snart kan ses igen. Och då hoppas jag att min Ella slutar spela arg och slutar att härma en puma.

Nattens jobb var kanske inte det roligaste. Satt vak. Huga! Längesen jag var så trött under ett nattpass. Var så lycklig när jag fick komma hem och krypa ner i sängen. Och som jag sov!!! Vaknade halv fyra!!!!
I morgon ska jag upp och göra ett extra pass. Riktigt gött med extra pengar men just nu känns de riktigt jobbigt. Hur ska jag orka gå upp strax innan sex och hur ska jag för det första somna!!!???
Ska ta mig en bärs i kväll med ngr vänner. Kanske får de mig att bli lite trött?! (inte sällskapet då, utan ölen)

Nu är snusen slut och jag har abstinens......







Under tiden jag bloggade hittade Ella en smal kartong som hon skulle undersöka. Så jag var tvungen att ta kort på henne :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0