Lugn och ro vid middagen

Ikväll har jag plockat i ordning i köket och diskat framförallt :) Jag är nöjd.
Tillagade sedan lax, pasta och rom och rödlökröra. Mkt god middag. Det storslagan med min middag var att jag satt i LUGN och RO åt LÅNGSAMT. Sms:ade INTE, surfade INTE och tittade inte på tv. Jag bara njöt av maten och åt i frid. Och detta gjorde jag alldeles ensam. Jag är så nöjd och maten smakade faktiskt godare när man sitter gött och tar det lugnt.

Har legat i min gamla soffa framför min nya tv i min nya lägenhet. Så nu har jag gjort detta och de var gött :)
Nu sitter jag vid mitt nya skrivbord och skriver. Rätt gött och sitta skönt och ha alla datorgrejerna samlade i lådor. Och framförallt slippa ha datorn i knät som värmer :)

Har hämtat gardinerna som jag vann på Tradera. Det var kalasfina och jag är riktigt nöjd. Nu ska jag bara införskaffa mig en gardinstång så jag kan hänga upp dem. En av alla saker som jag behöver.... dvs ännu mindre pengar.

Nu började tv-programmet "Sanningens ögonblick" som jag anser är ett bedrövligt program och de människorna som är med är väl så tragiska. Hur de kan utsätta sig själva för detta och deras nära och kära. Suck.

I morgon är de jobb som gäller igen. Har jobbat hela påsken, lite tråkigt med tabke på att mina bröder kommer hem under påsken. Men det blir fina pengar.

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0