Swebuss och sol

I torsdags tog jag bussen till underbara älvdalen. Innan jag klev på bussen skällde jag ut swebus efter noter. Har aldrig varit en person som skällt eller diskuterat för att få min vilja igenom. Jag hade köpt mc donald mat och tänkte käka det när jag satt mig i bussen. När jag ska kliva på bussen blir jag stoppad för att jag har hamburgare med mig. Jag blev så ursinig och diskuterade vilt med en swebusmänniska. Jag sa att det var sanslöst och frågade varför jag inte fick ta med mig min mat. Han påstod att det luktade så. Jag sa till honom att baguetter med lök också luktar. Han påstod att det inte  var samma sak. Sen tyckte han att jag skulle slänga i mig min mat på 8 minuter innan jag skulle gå på. Det vägrade jag. Till slut fick jag som jag ville och jag blev sååå STOLT !!!
Jag har växt som människa för så här har jag aldrig gjort förut. Jag är så nöjd.

Det är underbart att vara i Älvdalen och hos min fina tjej. Vi har varit ute i solen och arbetat i trädgården. Jag har bränt armarna och fått massa fräknar. Underbart.
Har även betsat och lackat bräder som ska bli en gavel till min säng. Och min snälla svärfar har gjort en vacker kant på en utav plankorna som ska bli som en hylla på gaveln. Han är så snäll.

I morgon ska vi gå på en show. Där b.la. Larz Kristerz och självaste ROBERT GUSTAVSSON uppträder. Ingen kan vara mer lycklig än jag över att se Robert G live!!!!

Nu blir de Robinson, chirre och cola ;)

Kommentarer
Postat av: syrran

way to go girl!



hoppas du hade det kul på tillställningen igår!!

PUSS O SNUS

2009-04-27 @ 11:51:14
URL: http://erkkisvennar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0