Tidig morgon

Vaknade 07.45 och tänkte att "nej nu är det nog dags att gå upp". Det är inte likt mig tror att min kropp är fylld med massa energi som DU ger mig!
Jag har fått en del gjort under fm och det känns riktigt gött.
Och snart ska jag till jobbet. Jag kommer nog sova gott i natt när jag fått så mkt gjort under min dag :)

Igår pratade jag med Marina. Det var så roligt att höra ifrån henne och höra om det hon hade att berätta. Uppskattar enormt mkt att vi kan prata med varann. Du har för evigt en plats i mitt hjärta.

Igår när jag kom hem var min lilla misse Ella rätt uttråkad och då blir hon bitsk! Hon bet med två gånger på ngr få minuter. Svin!!! Men jag förstår henne. Hon måste underhållas. Dumma hennes matte.

Åkte från min vackra främling igår. Det är det värsta jag vet, hatar att åka ifrån DIG. Nu är de flera dagar kvar tills vi kan ses igen och det känns som en smärtsam evighet. Du är det bästa jag vet och jag är så oerhört glad att du är min!

Nu blev jag trött i ögat. Ska kanske ta en powernap innan jobbe ;-)


Dom här gaddarna är inget att leka med ;-) Men däremot de söta fötterna. Love!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint skrivet Elin=)

Du kommer alltid ha en spciell plats i mitt hjärta också!!

Kram

2009-08-18 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0