Uppdatering

Har skrivit dåligt nu ett tag. Men nu kommer det en liten uppdatering.

Carro var här några dagar. Vi pratade, skrattade och solade. Himla mysigt. Under hennes vistelse här så har vi pratat i telefon, då inte med varann utan jag med min främling och Carro med sin västerås flamma :-)
Carro fick ut mig på ngr promenader vilket var himla bra och skönt. Sen har vi ju legat i solen och fått lite färg.

Jag på gubbholmen


Carro hemma hos mina föräldrar


Till min stora lycka så har även min bror Peter och hans sambo Fanny varit på besök hos mor och far i drygt en vecka och jag har varit och hälsat på så mkt jag hunnit. Dom är så fina ihop. Fanny har styrt upp och fixat i mamma och pappas trädgård. En "stengolv" har hon fixat med och det blev så himla snyggt.

Peter och Fanny tror inte de blev med på kortet men de blev de. Den lilla röda saken i soffan är Hector :)


Annars under min semester så har jag umgåts med min underbara flickvän. Njuter av varje sekund med henne. Du är så bäst!!!
Sen har jag puttrat omkring i " the black dustsucker" dvs min lilla bil! I löööve it. Förstår inte vad jag gjorde innan jag hade den :)  Min Älskling ska vaxa den ngn dag och då kommer den bli ännu finare, me like.

Semestern på 2.5 vecka är slut och jag har redan avverkat två nattpass på jobbet. Slitsamt att komma tillbaka. Att ha semester är allt gött :) Men det bästa är att på torsdag kväll går jag på 1.5 vecka semester igen. Så skönt.

Innebandy-tarmen börjar att rycka. Är lite sugen på att göra ngr träningspass. Behöver röra på mig. Sen ska jag börja träna med Anna snart också. Nackdelen med det är att jag får ännu en utgift varje månad. Har ju skaffat mej en hel del utgifter på kort tid nu. Knyter sig lite i magen men de ska gå!
Just nu är det alldeles för lång tid kvar till löning :-S

Nu måste jag berätta om ngt fantastiskt roligt som jag och Katta var med om. Vi skulle hämta en bil som varit på service på helmia bil. Vi stod i kö för att få hjälp. Damen innan oss skulle också hämta ut sin bil. Och den lilla damen frågade "Men jag har väl bromsar va?"  Jag och katta tittade på varann och bröt ihop. Nej lilla damen de tog bort dom så från och med nu får du motorbromsa ELLER HUR!!!!! Så vansinnigt roligt. Jag kan skratta åt det fortfarande.

Nu ska jag plocka i ordning i min lilla lägenhet. Sen blir det tredje jobbpasset och i morgon bitti ska jag krypa ner hos dig *lycka* 



Kommentarer
Postat av: Anso

Längtar efter dig fina främling!

2009-08-16 @ 23:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0