Felringning

Jo men åter igen känner man sig som en strålande stjärna eller rättare sagt riktigt snurrig och vilsen.
Skulle ringa min bästa kompis Carro. Vet så väl att hennes alias i min telefonbok är "Crazycarro" men fick ngt sorts kortslutning i hjärnan och ringde upp Alias "Carro" istället.
En främmande röst svarade "caroline" (Caroline tänkte jag, så brukar hon ju inte presentera sig). Trodde bestämt att det var ngn som svarat i min Carros telefon och drev med mig. Sa bestämt att det inte alls var Carro utan ngn annan. Den främmande rösten sa att det var Carro. De tog mig flera minuter och en lång pinsam tystnad innan Linqan insåg att hon faktiskt ringt till fel Carro och att den främmande rösten faktiskt var Carro i Arvika. HAHAHAH!
Vi båda skrattade gott och den pinsamma situationen svalnade av ngt. Det var bra med Carro (I arvika) och det var ju väldigt kul att höra ifrån henne.

Till slut ringde jag min CrazyCarro och det var så roligt att prata med henne. Om c:a 2 veckor ska vi ses. För då kommer hon "hem" till Karlstad!!

Solen skiner vackert och jag ska ta mig en skön promenad till jobbet.

Nedräkningen har börjat: 45 dagar kvar tills jag flyttar ;-) (Huuuuga lång tid dä)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0