Glasögonmode

Har kommit in i en period då jag vaknar runt 8 - 9.00 på mornarna och inte vill eller kan somna om. Inte likt mig. Jag har kunnat sova till10-11.00 utan problem och tvingats sätta klockan på ringning för att ta mig upp vid 9.00.
Men så är det och ärligt talat känns det skönt!

Har tittat lite på Tv4 Godmorgon. Där sitter dom i tvn med det nya glasögonmodet. Stora, breda och mörkt färgade glasögonbågar som stjäl ansiktets vackra drag och naturliga färger. Jag tycker det är fullt och det står jag för.
Har sett människor hemma i Karlstad som sätter på sig såna där stora, breda och starkt färgade glasögon. En tjej som jag såg att ett lite huvud, såg jätte söt ut men hennes utseende försvann bakom hennes STORA BÅGAR!!!
Själv har jag ett par som saknar bågar runt glaset och bågarna som går längs sidorna till öronen är silverfärgade. Perfekt tycker jag, rätt så osynliga och smälter bra in i ansiktet och mina resterande färger. (jag är nog helt "ute")
Modet skrämmer mig och jag undrar hur länge detta mode eller fluga kommer bestå????? Hoppas de försvinner rätt snart ;)

Min kärlek ligger i sängen och snusar. Hon är så söt när hon sover. Vill bara ligga kvar och beskåda denna skönhet. Men det kryper i kroppen och jag är livrädd för att väcka henne. Så jag fick gå upp.
Idag ska vi åka till Karlstad, i morgon är det party :-)

Igår fick jag en jätte god tårta utav M's familj. Dom är så söta. Allihopa. Och så fick jag en present som var alldeles för mkt. Jag känner mig så uppskattad utav denna underbara familj. Tack för dessa fina mänskliga gåvor!!!


 

Kommentarer
Postat av: soto

Ja du, det var inte vackert...



Du är ju inte tonåring längre. Nu vaknar du på morgonen precis som vuxna människor gör. Snart är du uppe & sätter en deg vid fyradraget :-)

2009-02-06 @ 21:26:43
URL: http://blogg.passagen.se/bobajojsos/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0