Grattis mig själv.

I dag är de dagen D = Elins, Ericas, Mammas och Dennis. Nellies och en nykomling min arbetskompis Annas födelsedag. Ibland är de skoj att vi är så många som fyller samma dag men ibland vore de mys å ha sin egna ;)
Men man kan ju inte få allt och vi är ju alla skimrande stjärnor som firar på denna dag. Och fyra utav oss har en alldeles speciell bakgrund och har ett häftigt minne från denna dag. Eller jag och Erica kommer väl inte ihåg så värst mkt men våra mammor minns den som ngt alldeles extra. Eftersom att de tryckte ut oss på dras födelsedagar :)

Nu har jag hälften kvar till 50 år, 5 år kvar till 30 och ett stort steg från "ungdomen". Snart blir de dyrare att åka tåg. Finns de ngt positivt med 25 år????
Ja man blir ju firad för 25:e gången i sitt liv ;)

Nej jag ska inte vara negativ. Men nu räcker de definitivt att fylla år.

Kom på ngt riktigt roligt med denna dag! Man får sms från vänner som man inte hört av på länge. Och det är aldrig fel!!!

Rapport angående min ilskna katt. Hon har jagat mina fötter hela natten.... SUCK! Men i morse när jag ropade på henne kom hon och trampa och slickade mig i ansiktet. Såååå söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0