Kattbesök

Idag blev jag och Manitza bjudna på kaffe och lunch hos Malin och Torun. Mkt trevligt och väldigt god mat.
Sen åkte jag, malin och torun till Stefan som har massa fina perserkatter hemma hos sig.
jag skulle spana in en Emil som kanske ska få flytta hem till mig och Ella. Så Ella blir underhållen och kanske biter matte och Marina mindre eller inget alls (hoppas jag).
Emil var inte så sugen på att hälsa på mig. Men en grå liten madam med namnet Kerstin kelade med mig och kurrade. Och i ngr sekunder låg hon i mitt knä.
Så när jag flyttar in i min lägenhet ska Kerstin få pröva sina vingar hemma hos mig och Ella. Så spännande.
Jag känner mig positiv till detta men är lite orolig att Ella ska klå upp stackars Kerstin...... Hoppas inte detta ska ske.

Tack Malin och Torun för att ni ville hänga på och Tack Stefan för att jag fick komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0