Kommande Herrhagsflata!!!

Ibland har man sån himla tur. I tisdags ringde jag mitt bostadsbolag och hörde efter om de fanns ngr lediga tvåor. "ja men visst har vi det". Fick nummer till en lägenhetsinnehavare på herrhagen. Så igår var jag och kollade på den och den är kanon fin. Stor och fräsch tvåa med balkong. Bra läge och lugnt läge :-). Har dock lite längre till allt men det är det värt.
Idag ringde jag upp bostadsbolaget och berättade att jag var intresserad. "bra" sa kvinnan. Och jag frågade "Så vad menas det med det, är den min????" Jo men visst är de väl så!!! Jag flyttar om en och en halv månad. Jippie!!!!
Dyrare blir det men min livskvalitet höjs och så även min kisses!!!
Längtar!!
Men nu återstår det en massa packning.... mindre kul men de är ju för ngt positivt. LYCKA!!

 

Kommentarer
Postat av: Soto

Men så roligt!! Grattis!! & Herrhagen ligger dessutom supernära Friskis, så då kommer vi naturligtvis att ses där! Eller...?

2009-02-13 @ 17:52:15
URL: http://blogg.passagen.se/bobajojsos/
Postat av: Micke

Hos mej måste man räkna ut ett tal för att min blogg är så frän! Nej då... men jag tror det är för att hindra utskick av spaminlägg. Om summan är fel registreras inte inlägget. Får du problem med matten får du sms:a talet till mej ;-)



Naturligtvis har jag fribiljetter till Friskis! Vi fixar det på nåt sätt så du får komma & testa lite.

kram

2009-02-14 @ 17:50:01
URL: http://blogg.passagen.se/bobajojsos/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0