Mäklare

Ikväll har jag visat upp min lägenhet för en ev ny hyresvärd till min lilla lägenhet.
Jag kände mig som värsta mäklaren. Och tänk vad bra jag gjorde det då ;) Kanske ska byta karriär ?!
Tjejen lät iaf väldigt intresserad. Men egentligen spelar de ju ingen roll för jag flyttar ju ändå, det är ju inte jag som äger placet det är ju Lundbergs.

På jobbet är de så lugnt så. Magsjuka patienter som tillfrisknat. Och så är avdelningen stängt så de kommer inte in ngr fler patienter. Så de är mindre och göra än vanligt. Då passar man på att ta de lilla lugna.

Ikväll blir de käk och mys med goa vänner, som jag inte träffar allt för ofta. Vi har dock hållt ihop sen vi var 13 år och de är ju så roligt. Vänskap är fina grejer de ;)

Nu ska jag försöka hålla mig vaken och sen blir de en dusch innan avfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0