Njuter

Marina är här och det är alldeles underbart. Njuter i fulla drag utav hennes närhet. Vi har det så mysigt och mycket skratt blir det. Jag älskar dig !!!

I lördags var det kalas med stort K. Jag och Madde drog ihop ett stort gäng för att fira våra 25 års dagar. Det blev kalas skoj och det kändes faktiskt som om folket var nöjda. Maten var riktigt god och drickan såklart.
Bålen höll på att bli ett stort misslyckande eftersom att jag har ett minne som en guldfisk och glömde de inköpta vinet till bålen hemma på diskbänken. For hem i panik till mamma och pappa som bor i samma område som Madde. Lånade en flaska Asti (mousserande vin) och blandade med fanta citrus. Och fiaskot blev en SUCCÈ!!!! Bålen blev god. Har mitt guldfiskminne lett till ett nytt Bålrecept ;-) ??????????? Eftersom att de troligen inte finns ngn i hela världen som innan mina minnesp kan gjort bål med mousserande vin !?!??! Mohahaha

Smider planer inför min framtid ;-) Kan jag ha sån tur som jag verkar ha? Återkommer om detta. Om ngr dagar.


Kommentarer
Postat av: syrran

hello darling.

låter härligt det där..

jag blir dessutom grymt nyfiken på dina framtidsplaner=)

puss o snus

2009-02-11 @ 15:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0