Påbörjat packningen

Jag kan knappt somna på kvällarna för jag är fullt upp med att mentalt möblera i min nya lägenhet.
Idag har jag hämtat 6 st banankartonger på Ica och börjat packa.
Börjar bli lite tomt på saker i lägenheten. Det är onödigt många dagar kvar tills jag får flytta. Men de kliar i fingrarna så nu har jag som smått påbörjat packningen. Snart hör man ett EKO i lägenheten, trots att den är liten ;)
Tog mig en titt i mitt vindsförråd, har en massa saker där och hälften kan säkert slängas. Men ORKA!
Skulle vilja ha en bil och slänga in alla sakerna i och åka till tippen. Får se om jag kan fixa detta här fram över.

I morgon åker mina föräldrar till Kanarieörna, är inte ett dugg avis............ nu ljög jag, så ni bara vet!

Hungrig är jag. Men dåligt med pengar och dålig fantasi. Kanske skulle man ta och flå och steka katten???

Måste börja träna... jag är en slusk.

Saknar Marina. Hon är massa mil bort. Lägger in en fin bild på henne då hon samtidigt som jag tar kort säger ngt i stil med: "Neeej ta inte kort på mig"
Men hon är så fin så jag fotar ändå.



Och så mina fyllda kartonger :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0