Resturangmys

Igår blev de födelsedagsmiddag med tjejen och mina vackra vänner, Vicki och Linda. Kalas trevligt och vi skrattade mkt. Skönt för själen och hjärtat.

På dagen for vi till Arvika för att hälsa på Jessica och Rasmus. Rasmus har öppnat mitt barnhjärta som varit stängt, typ hela mitt liv. Han är såå go och vill dela med sig av sina lekar och kramar till mig *glad*
När vi skulle till Coop för att handla lite mjölk och jag skulle köpa en dosa snus. Rasmus frågade mig vad jag skulle köpa och till slut fick jag erkänna att det var snus. Då tog han mitt visakort och sa "du ska inte köpa snus" så efter lite tankeverksamhet i mitt huvud så tumma vi på att om jag inte köpte snus så skulle han inte börja snusa när han blev gammal. Kalas bra!!!
Men........ jag höll mig fri då men igår kväll (förlåt kära Rasmus) kunde jag inte motstå en prilla eller två *skäms*

Innan middagen åkte jag och Marina och kollade en lägenhet som jag vill ha. Den var väldigt fräsch och nu ska jag göra allt i min makt för att få den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0