Seperationsångest

Igår skrev jag på mitt nya hyresavtal. Läskigt men spännande som bara den och jag längtar så!!
Insåg att jag denna månaden betalar den sista hyran för den här lägenheten, sen blir de dyrare.

Fatta att man är blödig och har seprationsångest. Igår gick jag till sats och sa upp mitt träningskort. Eftersom att de kostar en hel del och att jag inte är där och tränar. De finns billigare alternativ då man inte tränar ;)
Fick värsta separationsångesten. Det har helt klart varit de bästa gymmet jag tränat på. Så det var med sorg i hjärtat jag gick där ifrån. Men nu har jag lite mindre utgifter. skönt.

idag är ledig och kanske är det dags att dra igång packningen inför flytten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0