Stök och skidåkning

Har tröttnat extramt mycket på att bo i denna jäkla lilla lägenhet. Jag har ingen lust att hålla dee städad och skiter fullständigt i hur det ser ut (vilket jag inte brukar göra). Jag har ingeb motivation och vill bara ta mitt pick och pack och flytta in i min nya lägenhet. Men men... de blir inte förän om en dryg månad... HUR SKA JAG STÅ UT?!?!??!

Har under min korta vakna tid idag, rensat lite så nu står de massa påsar i ett hörn som ska slängas. Med tanke på min dåliga karaktär så lär väl de stå där och skräpa bra länge.....

Ella, mitt monster, gjorde ngr tokryck för en liten stund sen. Trodde mitt kaffe och vitrinskåpet skulle välta samtidigt. Tror hon kommer må kanon i vår nya lya där hon kan få sina tokryck och springa ur sig lite energi.

I natt återstår det ännu ett jobbpass. Sen ska dygnet vändas och på fredag är de nattjobb som gäller igen. Tycker det är så skönt att jobba natt men jag blir såå trött. Så idag har jag som sagt bara sovit.

Men min flickvän är en frisk fläckt. Idag genomförde hon halvasan på ngr ynka timmar. Hon är såå duktig och jag är stolt. Jag hade bara önskat att jag fått var där på plats och heja på henne. Men jag hejade på henne när jag sov och följde henne vis sms. En sms tjänst som talade om när hon passerade kontroller. Så jag hade full koll när jag valnade. Häftig grej måste jag säga.

Och ett stort grattis till Kronprinsessan och hennes Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0